Câteva motive pentru a crea un magazin online

Sunteți un comerciant cu amănuntul și nu vedeți rostul de creare magazin online sau creare site în plus față de magazinul vostru fizic?

Sunteți un comerciant cu amănuntul și nu vedeți rostul de creare magazin online sau creare site în plus față de magazinul vostru fizic? Cu toate acestea, internetul oferă multe oportunități pentru întreprinderile locale. Un site de comerț electronic reprezintă o extensie a activității lor și nu mai este un serviciu complet separat. Încă nu sunteți convins? Iată câteva motive întemeiate pentru a deschide un magazine online cu cei de la Global Code!

  • Atingeți noi clienți

Un magazine online, pe lângă faptul că adaugă un canal de vânzări, este și un important vector de comunicare. Cu o prezență digitală, magazinul și marca dumneavoastră devin vizibile la nivel național, cu condiția ca referențierea să fie optimizată. Astfel, puteți capta noi clienți care nu vă cunoșteau și care vă descoperă în timpul unei căutări online. Cu ajutorul internetului, vorbiți cu clienții voștri, actuali și potențiali oriunde și tot timpul, indiferent dacă aceștia vă caută produsele de pe un computer sau de pe un smartphone, dacă sunt la serviciu, în mișcare sau acasă.

  • Creați și adunați o comunitate de cumpărători online

Internetul facilitează colectarea și păstrarea clienților. Fie că utilizați rețelele sociale sau baza de date a clienților voștri. de pe internet, obțineți noi modalități de comunicare cu aceștia, de a le oferi promoții și de a-i fideliza: buletine informative, coduri de reducere, gestionarea comunității pentru a-i ține la curent etc. Modalitățile de comunicare sunt mai numeroase și mai receptive decât în cazul unui simplu mailing pe hârtie și permit o direcționare mai precisă.

  • Generați mai multe vizite în magazin

Cu o prezență pe internet, vă dezvoltați vizibilitatea și, prin urmare, puteți obține mai multe vizite în magazin. Acest lucru poate fi realizat indirect prin referențiere locală, ceea ce va face ca magazinul dvs. să apară pe Google Map și vă va face cunoscut. Sau site-ul de comerț electronic poate fi un vector direct al vizitelor, în special prin funcția click-&-collect sau prin rezervarea în magazin pentru a încerca produsele pe loc.

  • Creșteți aria de acoperire, faceți-vă cunoscute produsele la nivel național

Gândiți mai mare! Cu un magazine online, noțiunea de zonă de influență se extinde și devine națională! Cu opțiunile de livrare la domiciliu, puteți achiziționa clienți de la celălalt capăt al lumii. Astfel, vă puteți face produsele cunoscute unui public mult mai larg și chiar puteți avea o acoperire transfrontalieră sau internațională, dacă aveți strategia necesară.

  • Creșteți-vă afacerea globală prin adăugarea unui canal de vânzări

În timp ce un site de comerț electronic conectat la magazinul dumneavoastră poate reprezenta o investiție inițială semnificativă, adăugarea acestui canal de vânzări este un adevărat motor pentru afacerea voastră. Puteți să vă creșteți vânzările globale, atât online, cât și în magazin, să achiziționați noi clienți și să îi fidelizați.

În plus, cu o soluție Global Code, puteți gestiona stocurile de pe internet și din magazin din aceeași interfață, conectându-le în același timp la casa de marcat. Cu toate informațiile despre produse și stocuri sincronizate între site-ul de comerț electronic și magazin, aveți o strategie de vânzări coerentă pe toate canalele.

Previous post <strong>Elemente tehnice pe care un specialist în servicii SEO ar trebui să le verifice</strong>
Next post <strong>Un brad care ramane vesnic tanar</strong>