In mediul online există progresiv mai mult text și companiile au nevoie să se distingă prin ce este distinctiv. Au nevoie de scriitori care să scrie pentru oameni, orientați spre rezultat și să poată scrie unic, dincolo de șabloane. Cursul va fi într-o pondere de 60% din timp aplicat, practic. Și pot face aceasta prin tehnici specifice, iar aici vine în ajutor experiența mea de scris în diferite domenii.
De aici dorința să susțin acest curs de copywriting, content writing și creativitate pentru companii.
Am considerat progresiv mai mult ideea multe dintre companii să scrie conținut text – content marketing , copywriting, storytelling, creativitate, content writer – inhouse. Aceasta pentru că experiența mi-a arătat că un profesionist care lucrează zi de zi cu servicii sau produse specifice poate oferi, în scris, sfaturi sau emoții pe care un content writer – scriitor – nu le poate documenta online oricât de binevoitor ar fi. Că în copywriting un profesionist care își cunoaște produsele găsește aspecte persuasive subtile care nu pot fi cuprinse într-un brief.
Structura cursului este relativ unitară și o voi detalia mai jos, dar sunt flexibilă și adaptată nevoilor ”casei”, ale companiei. Consider practica mai importantă decât teoria, din acest motiv este mai mult un workshop ca un brainstormig centrat pe rezultat.
Sumar:
- . Nu reinventăm roata, ci doar o facem să fie funcțională în contextul ei. Aceasta o facem prin face exerciții și studii de caz specifice domeniului, pentru a răspunde, cât mai mult, nevoii fiecărei firme.
- Cursul va fi într-o pondere de 60% din timp aplicat, practic.
- O programă orientativă e mai jos.
- Structura de bază a cursului de content writing și scriere creativă
- Textul scris în marketing și PR online. Content writing, copywriting, PR;
- Puterea cuvântului în online. Cuvinte și intenții;
- Avatarul clientului – demografic și psiho grafic. Voce și mesaj pornind de la cele 5 mari trăsături de personalitate;
- Content Writing:
- Importanța documentării unui articol pentru oameni și optimizare;
- Structura unui articol;
- Titlu și subtitluri ;
- Planificarea conținutului pentru a răspunde intenției de căutare a utilizatorului.
- Scrierea creativă și puterea ei de seducție
- Tehnica AIDA;
- Texte pentru diferite forme de copywriting: landing page, Social Media; Ads (Facebook și Google);
- Cuvintele creează realități. Cuvintele, publicul țintă și mesajul;
- Tehnici de scriere hipnotică;
- Modalități de reîncadrarea mesajului;
- Modalități sau tehnici pentru stimularea creativității.
Flexibilitate:
Cursul va fi concentrat asupra aspectelor pe care clientul dorește să le aprofundeze.
Durata cursului:
În principiu, 2 zile.
Răspunsul real este … depinde. Totul va fi personalizat în funcție de nevoile companiei și numărul de membri în echipă.
Minim 8 ore, în cazul în care accentul îl punem doar pe partea de content writing.
Cum va ajuta echipa ta?
- Delimitează mult mai clar publicul țintă și scrie pentru el;
- Obiective orientate către scopurile companiei;
- Modalități de a planifica blogul companiei către rezultat;
- Modalități de a scrie specific scopului;
- Modalități de a reîncadra mesajul pozitiv;
- Tehnici de a stimula creativitatea chiar și sub presiune;
- Poate transforma monologul scris în dialog.
Interesat?
Dă-mi de veste aici sau pe corina@trans-formare.ro sau la corina @ ixpr.ro.
Trainer Corina Ștefan. De ce eu?
Sunt profesionist în Universul content marketing cu rezultate dovedite încă din 2014. De scris, scriu dintotdeauna. Despre mine găsești mai multe pe: