Un start-up românesc lansează Cartierul Digital: comunitatea care aduce împreună peste 300 de profesioniști din economia digitală

Fondatorii start-up-ului românesc Silverbacks, au lansat sâmbătă „Cartierul Digital”. Paul Burcă și Andrei Huțanu sunt doi tineri cu o experiență cumulată de peste 500 de proiecte tech & marketing ce i-a ajutat să dezvolte acest concept pentru o întreagă comunitate. În acest „cartier” valoarea va fi adusă atât de lectorii specializați, cât și de membrii care doresc să împărtășească know-how sub aceeași dorință: dezvoltare în zona tehnologiei și domenii conexe.

Evenimentul a reunit peste 90 de persoane din domenii variate, cum ar fi tech, business, comunicare, educație financiară, design și arte digitale, aplicații și multe altele. Comunitatea se reunește în format fizic la sediul “cartierului”, iar fondatorii pregătesc platforma online unde așteaptă cât mai mulți profesioniști din acest domeniu. Oricine se regăsește în descrierea comunității, se poate înscrie gratuit pe cartieruldigital.ro.

“Obiectivele au fost să aducem atât parte din comunitate, cât și noi invitați pentru a avea o conversație lejeră în grădina “cartierului”. Conversațiile profesioniștilor din tehnologie, on-line și creație digitală au un vocabular comun și mă bucur să întâlnesc oameni ce au o gândire asemenea si vorbesc aceeași limbă. Postpandemie, cu toții căutăm un sens nou în mediul de lucru remote și hibrid și imi doresc să creem viitorul împreună cu “vecinii din cartier””, a precizat Andrei Huțanu, inițiatorul proiectului.

“Cartierul Digital este o provocare pentru mine și pentru colegii mei, dar, totodată, are fundația solidă: determinarea pentru a crea platforma de care noi și oameni asemeni nouă simțim că este nevoie pentru mediul digital. Chiar dacă mă aflu în poziția de founder, mă simt copleșit când mă gândesc la toți oamenii care ne-au fost alături la evenimentul de lansare și astfel simt validarea muncii pe care am depus-o pentru a crea acest “cartier”. Este comunitatea în care ne dorim să creăm gândirea sănătoasă necesară în digital”, a adăugat Paul Burcă.

Comunitatea are ca valori unitatea și, implicit, împărtășirea informațiilor sub forma unor unelte potrivite pentru succes. Echipa lucrează cu tehnologii noi, cu focus pe automatizarea și maximizarea resurselor. Altfel spus, oricine își dorește să învețe să fie mai productiv cu diverse resurse digitale este așteptat în “cartierul”. Scopul urmărit de fondatori este facilitarea conexiunilor între profesioniștii din economia digitală. Prin intermediul acesteia, membrii vor câștiga o valoroasă resursă: timp.

Beneficiile de a fi membru sunt reprezentate de promovarea importanței educației și ajutorul oferit membrilor să seteze un obiectiv fezabil pe termen lung. Totodată, cei activi în “Cartierul Digital” vor dobândi noi skill-uri și vor fi pregătit pentru viitorul din economia digitală.

Următoarele evenimente ale cartierului sunt vor fi comunitate atât pe site, cât și în paginile de media sociale.

Previous post Ce impact au geamurile termopan asupra eficienței energetice a casei tale?
Next post Rolul amorsei si cum se aplica.